Mervesila35 sadece adet olmadıgım zamanlar oldu ilk takıldığında ama çok güvenli oldugunu bildiğim için hiç acaba niye adet olmadım endişesi tasımadım. Çıkardım sonra 2 ay sonra hamile kaldım. Benim rahim agzı kanserine yakın hücre değişimleri vardı hap iğne veya spiral kesinlikle önermedi doktorum. Ben kesinlikle tavsiye ediyorum hapı düzenli içecek kadar prensipli değilim kaza ihtimali çok yüksek. Prezervatif yırtıldı yine kazaya ugradım. Onun için benim için bulunmaz nimet.