Gizemabc süt parasını hastane yapıyor başvuruyu Doğum belgesi çıktığında. PTT ye yatıyor size haber geliyor. Doğum parasını da aile ve sosyal politikalar bakanlığına gidip başvuru yapmanız lazım ondan sonra yatınca size haber geliyor yine. E devlet üzerinde. SGK ya bence hesap tanımlaması yapın en azından süt parası ve rapor parası oraya yatar uğraşmazsınız.