CigdemG eğer hamileysen, hamilelikte doktorum zaten metebolizma vs yavaşladığı için hastalığa mikroba çok elverişli olunuyor demişti. Bazen yanma oluyor bende idrar yaparken kasıkta ağrı. Çok su içip birde her zaman beyaz saf pamuklu geniş iç çamaşırı tercih ediyorum. Zaten benim normalde yoktu hamilelikte oldu onuda ekstra dikkat ederek en aza indiriyorum sıkıntılarımı. Bir de ilişkiden sonra mutlaka idrarını yap, vajinal duş sabun vs zararlı bunları yapıyorsan yapma canım. Bir de eczanede saf vajina için jeller var ama içeriği en temiz olanını al dış bölgeyi onla yıkarsan bir süre sonra normale dönüyor brn bu ay öyle yaptım. Kokusuz saf köpük bile olmuyor onunla her akşam yatmadan temizleyip uyudum. Şimdide sadece ilişki sonrası dışını onla temizliyorum sıkıntılarım bitti gitti