Senyorita Hocam almanız gerekir sonuçta o sömestra kadarki bir haftayı da çalışmanız gerekiyor. Zaten aktarabileceğin maksimum hafta sayısı 5 hafta. SiZ yine sömestrdan sonra 2 hafta çalışacaksınız sonra zorunlu olarak izne ayrılacaksınız. Yani çalışabilir raporu almazsanız asıl sıkıntı. Çalışabilir raporu alın müdürünüzle de konuşun önce. Ben burdan bire bir iletişim halinde olmadığımız için yazarak cevap verdiğim için bir yanlış anlaşılmaya ya da karmaşaya sebep olmak istemem😊 Ama almanız gerekli diye düşünüyorum. Çünkü sömestrda da çalışıyor görünüyoruz ve aktaracağınız hafta sayısı sizin gebelik haftanızla alakalı bir şey. Boşuna ek dersiniz yanmasın bebeğe küçük de olsa bir eksiğini alırsınız😊