Turna20 hocam biz bir daha ki kontrolümüzü doktorla 32+1 e göre ayarladık. Rapor için. Şimdi siz öyle deyince internetten yine baktım 32+0 yazıyor. İş kanunu sayfasında aynen şöyle.
“Hamileliğin 32.haftasının gelmesiyle (yani 32+0 olduğunuz gün) kadın işçi izne ayrılma hakkını kazanır ve 32.haftasında izne ayrılmak isterse hekimi tarafından kendisine verilecek olan Doğum İzin Belgesiyle (Bu belge deRapor başlığı altındadır) izne ayrılabilir.Bu belgede Gebelik Haftası ve beklenen tahmini doğum tarihi belirtilir.”
Yine aksi bir durum olursa birbirimize haber verelim😇