Mrvegrkan İlk bebegimi dogurdugumda 40ım çıkmadan 38 günlük fln di spral taktim 9 sene beni hiçbir sıkıntı olmadan korudu eşimle 2. çocuğa karar verince cikardim cikartirken biraz canim acidi onun haricinde hic bisey olmadi kısa sürede de hamile kaldım suan 15 hftalik hamileyim ben çok memnun kaldım tabi kişiden kişiye degisiyo bu memnuniyet bazıları hemn kaydı diyo bazıları beni zayıflattı fln diyor bende hiçbir sıkıntı olmadı ilaç kısırlık yapiyo diye duydum ayda bir yapılan iğneler de tüglenme yapıyor demişlerdi kullanan bazı arkadaşlarım karar sizin😊