Deletedmom090 benim adet gecikmelerim oluyodu doktora gittim yumurtlama günüme baktı bugün yumurtlama günün dedi o gün hamile kalmışım. Normalde adet sancım adetimden bir hafta önce bir gün bel kasık ağrısı yapar sonra adetime kadar sancım bel ağrım olmaz. Adetime 2 gün kaldı ama kasık bel ağrısı geçmedi bende doktora gittim hamilelikten şüphelendim doktor ultrasonla baktı bişey yok adet sancısıdır dedi bende çok üzüldüm. Adetim 6 gün geçti ben hala adet olucam sanıyorum bilmiyorum ki hamilelikte bu ağrıların olduğunu 6. Gün hala adet olmadım bi test yapıyım dedim çok belirgin çift çizgi çıktı geç döllenme olduğu içinde adet öncesi doktor görememiş