Adana01 Ben 10 haftadayken kestirdim hurafe bunlar 😂😂 smdi daha kolay şekil veriyorum saçlarıma hala uzun geliyor kurutmak ölüm 😬😬
Minnos12anne Ilknur_emin 😁😁 sacma bnce Allah korusun 😌😌bnn 8 haftalik bile degildim gtttim kestim daha sağlıklı uzadi kızıl boyam vardi aktii doğumdan snra ombre yapacm 😁😁😁