Bambaman Arkadaşlar herkese meraba☺️Benim ilk hamileliğim ve tüp bebek töntemiyle hamile kaldım🙏🏻Çok şükür hayaldi gerçek oldu bugun evladımın erkek olduğunu öğrendim🧿bugüne kadar çok zor geldik öyle ki ben hiç isim vs düşünmemişim☺️Bana yardımcı olurmusunuz alternatiflere ihtiyacım var❤️
Serpilsaltikalp Bambaman bir oğlum var. İsmi Ateş. Kardeşi olacak kısmetse. Oda erkek. Aren düşünüyoruz.
Sevilypc Bende erkek bebek bekliyorum canım ama bende çok kararsızım. Görkem , efe , cihangir , yaman vs hoşuma gitti ama aile kalabalık olunca her kafadan bi ses çıkıyo.