damlac vallahi doktorum numaramı al, ne zaman istersen ara beni dedi. Ben almadım. Çünki hayatını karartırdım doktorun. Kendimi biliyorum. Annemde var numarası, ben anneme söylüyorum, o da gerek biliyorsa, doktora soruyor, ya da kendisi beni geçişdiriyor. Kendisi de doktor)))