Blackmom https://eksiup.com/p/4a197637425o https://eksiup.com/p/jn197642z5hi Arkadaşlar burada 12+2 yiz.. Bize cinsiyet tahmini yapar mısınız 🙏💚💚
Hikayem1 Canım instagramda adım adım annelik diye bır sayfa var ücretsiz bakıyor bende 12+4 ken sordum bana tahmin yaptı ama daha doktorum tahmin yapmadı. Tahminlerinde pek yanılmıuor açı güzelse bence sende ona fotoğraf var bekle cevabı💓💓
Blackmom Hikayem1 Sordum canm erkek dedi 2 kere :) ama daha belli değil işte insan Merak ediyor.. Hiç bilmiyorum onu doktor hiç omunla ilgili bir şey demedi
Hiranurecrin Hikayem1 Canım bu sayfa ücretli yaa.baktim şimdi ücretli diyo başka sayfada çıkmıyor zaten😊ekran görüntüsünü alıp buraya yüklesen olur mu bakalım aynı sayfadan mi bahsediyoruz
Hikayem1 Blackmom ultroson kağıdında yazar canım kalp atışının olduğu kağıtta bpm gıbı bır sey adı 150 156 149 gıbı sayılar oluyo bu civarda
Blackmom Hikayem1 Canım doktorum bana hiç kalp atışını dinlettirmedi sadexe gösteriyor.. zararlı olduğunu düşünüyormuş o yüzden yazmıyor
Hikayem1 Blackmom aa benim doktorum her gitmemde dinlettiriyor aslında dınlenmesi gerek bence çünkü sağlıklı mı kalp atışı iyi mi söyler
Ozlembln https://eksiup.com/p/ca198383w6ya https://eksiup.com/p/nb198391nqd2 Bende dün gittim 11+5 di. Sizce nedir ?
Ozlembln Dilara_x27 teşekkür ederim ,doktorum kıza benzetti, ama çok minik.iki kızım var bu arada ☺️ Üçüncü olursa başıma taç olur