Baykaraelif 39+2 deyim doktor çatı kontrolü yaptı 2 cm açıklık var dedi..artık gelsin istiyorum ne yapmam lazım acaba?sancılarım var ama yalancı sanci..kahverengi leke de geldi 🙄🙄🙄
Zeyneeppp Baykaraelif 38 + 3 sabah bendennde bi leke geldi biraz bekliyim dedim şimdi doktora gidiyorum fazla sabırsısız sanırım 🙊
Baykaraelif Zeyneeppp masallah ben daha bekliyorum iki gün sonra 40 olacağız..Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin😍😍 normal mi oldu?