Arkadaslar fikrinze acil ihtiyacm var Cekinerek yazyorum ama affedin lutfen esimle birlikteligimz sonrasi nisan dedgimz tabirde olan sumuksu kan geldi lavaboya gttgmde gordum simdi 33+1 haftalik hamileyim neyapmam gerekr endiselenmeli miyim yani bu nisan midir yoksa birliktelikten dolayimi olmustr dyecegm ama hc bugune kadar kanamam olmamsti hamilelgmde doktora gtmem gerekrmi sizce yoksa beklemeli miyim korkuyorm fikirlernze ihtyacm var😦