Hiram1905 Kizlar doktora salı günü gidicm ama dün geceden beri karnımın alt kizmi hafif ten arada agriyo çok değil ama birden vuruyo ağrısı bu neden olabilir 13 haftalık hamileyim bu arada
ozson Hiram1905 normal canım o haftalarda benim de oluyodu ama baktın çok şiddetlenip sıklaşıyor git doktora
Blackmom Hiram1905 Bende 13 haftalığım hafif bir idrar ya da gaz olduğu zaman karnımın altında bir ağrı bir kramp oluyor dünden beri. Sabah gözümü bi açtım zor yürüdüm
Elif_t Ben de 13+5 im akşamları yatmadan önce ağrı başlıyor ve günlerdir rahat uyuyamıyorum. Haftaya kontrolde soracağım