Dilek1661 15 haftaya bugün girdim ama baş ağrısı halsizlik başladı yataktan çıkamadım sanki hamileliğin ilk haftaları gibi korkuyorum bişi olucak diye dün böyle değildim neden böyle oldum fikri olan varmı
shrbrk Dilek1661 15+4um bu haftam full başağrısı ve el titremesiyle gecti. halbuki az yiyip sık yerim.acda degilim. halsizim. enerjim bitik. umarim son bulur .yokda boyle geçmez hamilelik😓
shrbrk Dilek1661 Acikiyorum canim ama yiyemiyorum artik sürekli elimde biseyler olmasindam sıkıldım. birde aynı şeyleri yiyorum. hazır paket yiyemiyorum. öğretmenim. bazen hazir paket yiyesim geliyor.