Simsim6 Gozdemalgac hastaneye gitmeden once esimden yardim isterim artik egilemedigim yerler icin diye dusunuyorum😁 bi de kim bilir dogumda ne hallere gircez kıl tüy rahatsiz olmak icin en son sey olur diye dusunuyorum🤔
Sevilypc pembekizim bende serklajlıyım canım ama işte anlayışlı olmak mı desem ne desem bilemedim farklı oluyo.
SelmAlper Sevilypc göbüşüm kocaman olduğundan dolayı bir kere jiletle aldım çok kötü oldu kıllarım eşim sağolsun ağda konusunda yardım edebileceğini söyledi çünkü kuaförde enfeksiyon kapmıştım o yüzden gitmek istemediğim için Allah razı olsun asla hayır demedi nasıl yapması gerektiğini anlattım gösterdim öyle devam ediyoruz kaç senedir kendi ağda mı kendim yaparım adam resmen benden bile daha iyi oldu şu an zaten doğumdan önce bir kere daha yapar sonra kendim yaparım göbeğimde inecek nede olsa ama tavsiyem asla jilet kullanmayın 🙄
Dnznrgz Gsdenis bende ağda kullanamıyorum derim hem cok ince hemde cok hassas lazere zaten gidemiyoruz karnim büyüdükçe jilettende korkunca bu makineyi aldım baya rahat geldi bana https://www.hepsiburada.com/philips-bg105-11-erkek-vucut-bakim-tiras-makinesi-p-SGPHQG703747?magaza=GAYEHOME&wt_gl=cpc.6813.shop.nelk.saglik-guzellik-sda-ekb-hero-sku&gclid=Cj0KCQjw8svsBRDqARIsAHKVyqFVMwBq4s_JeFso7OqKoEvDFGf8IkdFTohBVKlp7ieB7QAZv_cttCsaAvRnEALw_wcB
Ezgievrenn Dnznrgz peki sıfır tüy oluyor mu? yani böyle elleyince alınan bölgeyi elinize hatır hatır geliyor mu? ben jilette elime pürüz gelmicek şekilde almaya çalışıyorum. ele gelince huylanıyorum da. muhtemelen bende ağdaya gidicem.
Dnznrgz Ezgievrenn temizliyor bence çift yönlü kullanılıyor zaten ben korumasini çıkarıp kullandim tam 0 aldı en iyisi agda ama hamile değilken bile derim yirtilirdi bide kani durdurmakla ugrasirdik şimdi daha hassas gözüm kesmiyor bi 5 6 yildir yaptirmadim hiç dahada yapamam gibi
Natlus Gsdenis benim tuy köküm cok ince oldgu icin normaldede jilet kullaniyorum biraz alerji yapiyor ama yapicak brsey yok suan 25+5 gebeyim karnim cikti baya zorlaniyorum ve ayna isimi goruyor ayna ile bakarak halledebiliyorum cok iyi oluyor.
Aysgl_trl_trn En güzeli ve temizi ağda. Ben evde ayna karşısında yapıyorum senelerdir. Annem saolsun küçükken alıştırdı. Baya baya da azaldı. Hele ön kısımlarda kalmadı desem olur. Doğum ne zaman olur kim bilir. Jilet yapıp iki güne çıkmasındansa ayda 1 ağda daha mantıklı bence.