ekimannesi59 sen o çok bilmisleri dinleme can8m 3 ay önce sezeryan oldum şuan bomba gibiyim spora başladım herşeyi yapıyorum valla sezeryan çok acılı ağrılı aman aman hissetiğim birşey değil kan aldırmaktan korkan biri olarak bunları söylüyorum güle oynaya muhabbet ede ede bebeğimi aldım kucağıma hiç hissetmedim herşey mükemmeldi hastaneden sinra yanımda sadece eşim vardı evde kimse kalsın istemedim emin ol gayet rahat