cansn99 Sizin sancilariniz kasilmalariniz ne siklikta geliyo. Bu arada 34+6 haftalik hamileyim. Mesela öğle saat 3te 5 dakika süren kasılmalarım oldu. Sonra saat 17:20de 5 dakika süren kasılmalarım oldu sonra 17:29 bi girip çıktı sancı. Sizde de böyle mi?
CerenAkbulut cansn99 34+0 bende, gün içinde toparlanmalar kasılmalar oluyor ama o kadar uzun sürmüyor. Adet sancısı gibi sancı var kasıklarımda. Siz bir doktora sorun isterseniz belki nts den bakarlar sancınız var mı diye?
Fasulyem22 cansn99 yalancı sancılar olabilir eğer dinlendiğinizde yada yürüdüğünüzde geçiyorsa gerçek sancı değildir
Mugeboz1 cansn99 benim daha cok oldugu bile oluyor sürekli kasılıyorum ben. Gece kasılıp acısına uyandıgım oluyor , 35+5 iz, ama nst’m gayet güzel cıktı , zaten anladım nst bağlanınca hareketliydi kasılmadı hiç. Doktorda güzel sorun yok dedi
MucizeAnnesi3545 cansn99 merhaba bizde 34+1 iz benümde gün içinde kasılmalarım, toplanmalarım, adete benzer agrılarım oluyo. Dünlenünce geciyosa sıkıntı yok diye biliyorum ama sıklıkla oluyosa en azından doktorunu arayıp bilgi ver canım en doğrusunu o söyler
cansn99 Fasulyem22 bende öyle düşünüyorum ama merak ettim aynı haftalarda olduğum *hanfendiler*de 😂 sancı sıklığı ne 🙃
cansn99 Deniz1807 karnın taş gibi oluyo böyle minnak karnının bir yerine çekiliyo yumruk gibi oluyo sert
Rozawxz Mugeboz1 magnezyum kullanmaya devam ediyor musunuz ben kullanıyorum hala p yüzden kasılmam olmuyor galiba