DuruMelek Merhaba anneler, 13. haftamı bitirmiş bulunmaktayım. Acaba cinsiyetleri kaçıncı haftalarda öğrendiniz 1 hafta sonra doktora gidicem ama çok meraktayım 😊
Mel_yuz DuruMelek bende şuan 13 haftalığım özellikle doktor 16+5 de falan gelmemi söyledi zor olsada sabrediyorum 😍
Efebilal DuruMelek canım bebek erkekse 13.14. Haftada göstermiyo ama kızsa göstermiyo hemen ben kızımı 21. Haftada öğrendim düşün artık 😂😂