ycllksa Kızlarrr acill bir sebepten dolayı kadın doğum uzmanı biriyle görüşmem gerek .. bana özelden yazabilirlermi veyaa telefonla görüşebileceğim bir doktor varmı 😢😢
Lindam ycllksa canım sorun neydi ben doktoruma sorayım istersen . P.tesi gidicem doktora eğer sizle durumunuzu anlatırım
Lindam ycllksa ben sizin için numarasını alırım bende sekreterinin var kendisinin Yok. O şekilde yazarım o zaman. P.tesi günü yüz yüze görüştüğümde de arayacağınızı söylerim kendisine