Ftmkkr Merhaba kizlar 10 haftalik hamileyim ve mide bulantilarim asiri fazla ve ayakta duramayacagim zamanlar oluyor bulanti ilaci kullaniyorum ama bir anlam ifade etmiyor kendimi cok kotu hissettigim zamanlar serum taktiriyorum cok faydasini goruyorum ama sey diyorlar serum taktirmak iyi degil bebek acisindan bir bilginiz var mi bu konu hakkinda ?
defne55 Ftmkkr bende ilk 3 ay çok kötüydüm sürekli serum taktırdım zararlı olsa doktorlar niye taksın ki
Ecemsbaby Ftmkkr gerekli görülüyorsa vücudunuzda da bulantıdan dolayı elektrolit kaybı yaşanıyorsa faydalı diye biliyorum
Damlamayse_nur Doktorlar niye iyi olmayan ilacı versinler ki 🤔onca sene eğitimini almışlar ama etrafta çok bilmişler daha çok bilgisi var sanki. Sen hiç canını sıkma iyi olacaksın ki evladinda iyi olsun. 💕💕