Deletedmom090
Kızlar gebelik testinizde hicbirsey çikmayip 1 kaç saat sonra çook silik zor gorulen bir çizgi olan varmi 2 ci defa yaptim ve yine oyle çikti .2 tanede kullandigim gebelik testleri var gecen ay yapmiştim 1 ri ayri marka biri ayri marka ancak onlar da kullanilmamiş gibi yani hiç silik falan hiçbir sey yok ama 3 4 gunde yaptigim da çikiyor geç çikiyor ama tamam kendi çizgisiyse neden öburulerde de yok diye duşunduruyor umutlanmiyorum o konuda rahat ola biliriz olmazsa olmaz zaten sadce iste merak adetime 6 gun var ve bir belirtim yok gecen ay amma belirtilerim coktan baslamişdi simdiye