Deletedmom090 Kızlar çoox silik çizgi var yine gebelik testim de ama resimde gorunmuyor o yuzden yuklemeyecegim ve 2 tane çoook silik çikan testim var 2 tanede hiçbir şekilde kullanilmamiş gibi duran testim var adetimede 6 gun var acaba gebelik ola bilirmi
Defneninannesi16 Deletedmom090 canım kımse sana bsey dıyemez beklemen gerekıo 🙏ıns hamılesındr ama bıraz daha sabret lutfen cunku benımde bekleyıp silik gördüğüm testilerim var ve hep bı umutlan kan verıodum ama yok ılk 5 dkkada çıkması lazım
Defneninannesi16 Deletedmom090 canım kımse sana bsey dıyemez beklemen gerekıo 🙏ıns hamılesındr ama bıraz daha sabret lutfen cunku benımde bekleyıp silik gördüğüm testilerim var ve hep bı umutlan kan verıodum ama yok ılk 5 dkkada çıkması lazım
Deletedmom2224 Deletedmom090 eğer sadece siz görüyorsanız yoktur büyük ihtimalle testin kendi çizgisi öyle belirginlesiyor bazen ama zaten daha çok varmis adete pek belli de olmaz inşallah vardır 💕