Musel Benim de çok şükür riskim yoktu ama doktorum tavsiye etmemişti. Biz de bir süre sakınmaya karar verdik eşimle, bebekten önemli değildi çünkü. Daha sonra biraz lekelenmem olunca doktorun ilk sorduğu da bu oldu. Biz en ufak bir sorunda eşim de ben de kafaya takıp vicdan azabı çekerdik açıkçası. O yüzden içimiz rahat etsin istedik. Bir de evet ilişki yasak değildi ama doktor dedi ki “Ani ya da sert hareketler, hoplama zıplama vs yok”. Bunu demesi bile bizi her konuda temkinli olmaya itti.