Busraylmz Arkadaşlar 19. Haftada bebişimizin cinsiyetini öğrenebildik . Kızımız olacak adı Sare Belinay olsun istiyorum .Tam karar veremedik. Önerileriniz var mı sizlerin ? 👧🏻
spiker_anne Busraylmz Yaa çok sevindim. Burada erken öğrenen arkadaşlar var yaa bende 1 hafta sonra belki öğrenme şansım olur hafta 13 haftalık olcam. 19 da mı tam net belli oluyor cinsiyet 👼❤
Didi6 Busraylmz Sare güzel ama Belinay'ın anlamını iyi araştır canım. http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/01/belinay-isminin-gercek-anlam-ne-kotu.html?m=1
Busraylmz Iimran Teşekkür ederiz teyzesi 😍 kızlarımız sağlıkla gelsin inşallah 👧🏻 Hemen gittim pembe pembe kıyafetler aldım 👧🏻
Ayaf Bu yil hamile annelerin odulu kiz bebek galiba😍😍😍hayirli olsun canim benim🙏🏻🙏🏻🙏🏻Saglikla buyusun gelsin inwAllah🙏🏻🙏🏻Bende 12de kiz oldugunu ogrendim.15te gitdim yine kiz denildi..hayirlisi
spiker_anne Busraylmz Çok şanslısın inşallah bizde öğreniriz dua et olur mu sağlıkla gelsin prensesin 👼❤❤❤❤🎈
Busraylmz spiker_anne Hadi inşallah göstersin . Benim keyifçi kızım ayak ayak üstüne atmıs parmağını emiyordu 😍