Sezen2006 Merhaba kızlar 37+3 haftalık hamileyim. Gece saat 3 te lavaboya kalktığımda çok afedersiniz böyle sümüksü şeffaf berrak renkte ama yapışkan bi akıntı geldi az diye umursamadım sabah 6 da uyandım yine gelmişti, Hamileliğimin başından beri hiç böyle birşeylw karşılaşmadım kasıklarımda belimde ve alt karnımda ara ara ağrılar oluyor. Sizce bu nişan olabilir mi ?
madl41 Sezen2006 Nişan genelde sümüksü kahverengi yada kanlı olur 🤷♀️ Ve nişandan sonra ara ara lekelenmeler olur bence sizinki akıntı gibi geldi son haftalarda akıntı yoğunlaşır çünkü
Sezen2006 madl41 normal akıntım son 1 haftadır yoğunlaştı evet ama böylesi ilk kez oldu akıntı gibide değil yumurta akı şeklinde ve renginde 🤷🏼♀️