Xedice_12 20+6 haftalık hamileyim . Göbek deliğimden 3 parmak aşağılarda sancı oluyor sol tarafda . Normal mı yoksa sorun mu var . Eşimin annesi sinirlendirdi ondan ola bilir mi ? Lütfən birseylər deyin
blgkstk Bu haftalarda yoruldukça streslendikce ağrı olabiliyor. Eger ciddi bir ağrınız yoksa dinlenin geçer ama hayatınızı etkileyecek bir ağrıysa doktora danisin