hamis_19 valla bende sabrederim ne olcak dedim , inandığım için değil de kestirmezsem de olur diyordum . Ama 8. Aydayız ve dayanamadım , artık duş almaktan nefret eder olmuştum çünkü saç hiçbirşekilde taranmıyordu . Gittim kestirdim nasıl rahatladım anlatamam 🥰
İnanmamak lazım böyle şeylere.adı üstünde batıl inanç yani ☺️
Rabbim bilir en iyisini en doğrusunu 🙏🏼