Sevimmemet 39 haftaligim ne sancı var ne bişey ama kusura bakmayın böyle aşırı akıntısı var sümüksu gibi bazen beyaz bazen sarı zaten hep beyaz evlenmeden öncede vardı hala var normal yani ama çok fazlalasti normal dogum istiyorum ama ne sancim var ne şu ne kan ne bişey bebekte masallah kıpır kıpır
Irem19 Sevimmemet bende 39 haftalığım bende doğuramadım hala açılmam var ama sancım yok bekliyorum ne olucak bilmiyorum hayırlısıyla bir kavuşsaydık
Sevimmemet Ben kesinlikle sezaryen olmak istemiyirum Allah nasip ederse normal dogum olsun istiyorum salı günü doktora gittim şancin yok dedi ama acilma varmı yokmu bahsetmedi bile