Ggamze bir doktor soyle bir aciklama yapmisti;
Progestan vücutta zaten varolan bir hormon.
Bazi gebelere progestan takviyesinde bulunuruz fakat. Dusecek bebegim dusmesini engellemesi mumkun degildir. Bebek zaten saglikliysa ve kalacaksa ona herhangi bir zarar gelmemesi adına progestan destegi veririz cunku bazi gebelerde progestan yeterince yukselmez. Ama tekrar soyluyorum bebek sagliksizsa ve dusecekse asla önleyemez bunu demisti.
Dusecekse progestan kullansan da kanaman olur bır sekidle duser ama bir kaybının olmasi bu bebeğinde riskli gebelik olmasi kesinlikle bununda aynisi olacagi anlamina gelmez.
Siz düzenli bir sekilde kullanın gerisini rabbim bilir 🥰 bende 5. Haftadan beri kullaniyorum olabildigince dinlen yorma kedini