Kavakyellerihercai eknsnsr98 midem hala yanıyor bulanıyor cnm bir de iştahım Yok 🤦🏻♀️cinsiyetiniz belli oldu mu Cnm
Minikmucizeee eknsnsr98 benimde 12+5mide yanmasi var prilam diye ilac kullanıyorum bulantimi kesti cok şükür halsizlik var oda geçecek zamanla insallah cinsiyet ogrenemedim daha bidahakine inşallah
Sermec eknsnsr98 13+3 haftalık hamıleyım mıdem bulantım yok iştahım var göğüs hassasiyeti cok cok az bide bır bel agrısı oluyor bir de sankı karıncalanma gıbı bır sey oluyor kasıklarımda nedendir bilmiyorum doktor 12+3 te erkege benziyor dedı ama bakalım 🙂
eknsnsr98 Kavakyellerihercai doktor kıza benziyor dedi tam 12 haftalıkken gitmiştim öyle söylemişti bide benimde hiç belirtim yok korkuyorum bebeğine bir şey oldu mu korkusu var bende
eknsnsr98 Minikmucizeee doktordan doktora değişiyor bazıları erkenden söylüyorlar bazıları ise biraz daha beklemeyi tercih ediyorlar
eknsnsr98 Sermec bende senin gibiyim canım belirtim sıfır bel agrısı ve azıcık gögüs hassasiyeti dışında 😄
Sermec eknsnsr98 sanırım bu dönemler cok rahat gecıyor benım cok iştahım acık ya hep yemek yemek istiyorum ne görsem canım cekıyor 😁