Ahmtmmm Kozlar 3 ay önce düşük yaptım doktorum duphaston verdi kullanmam için ama hala birşey yok ne yapmalıyım haşimatom var birde öyle oluşta hamile kalan var mı nolur yardım edin
Badevehande Erken daha 3 ay olmuş rahmin toparlanması için zaman tanımalısın ben 1yıl7 ay sonra tekrar hamile kaldım kürtajdan sonra 5 ay korunduk 3 ay hap kullandım kist oluşmuştu 2 ayıda ilişkiye girmemiştik.