Cerenim bana kız dedi fakat doktorum tahminde bulunmadı ama bende kız hissediyorum bide çok kız istiyorum rus,çin,japon takvimi de kız diyor. Sol göğüs daha sertse kız sağ erkek diyorlar. Ben kıza odaklandığım için böyle şeylere inanıyorum 😂 sabırsızlıkla doktorun diycegını beklıycem daha 13 haftalığım. Umarım tahmınınde yanılma olmaz cunku açı güzelse biliyormuş çok memnuniyet var sayfaya o yüzden güvendim ben ama bakıcaaz 💓