Ecemsbaby Normal doğum yapmış anneler, doğum sürecinin ikinci evresinde epizyotomi kesisi (perineye kesi) uygulanmayan kesisiz atlatan var mı ? Neler yaptınız, doktorunuz ile bunu konuştunuz mu? Uyguladığınız birşey var mı