busracar a yok biz öğrendiğimiz hafta ailelerimize söyledik, insan içinde tutamıyor o an zaten, söylediğin zaman mutluluklarını anlayabiliyorsun sana da iyi geliyor. ALLAH korusun bir sıkıntı olsa ailen yine yanında olur. Akraba, arkadaşlar ve çevreye daha sonra söyledik.