[silindi] Merhaba arkadaşlar kanında pıhtılaşma olan var mi su an 4 haftalık hamileyim çok korkuyorum 😔
Elmiramm [silindi] bende de var cnm 16 yaşında ilk hamileliğim de ortaya çıktı şimdi ikinci hamileliğim ve ve iğne kullanıyorum baştan önlem alırsan hiç Bi sıkıntı olmaz korkma
ballicoreklerim [silindi] küçük bi düzeyde vardı 15 haftalığa kadar kullandım duan corasprin devam ediyorum Doğumdan iki hafta önce kesecek doktorum
Aykam123 [silindi] bende de var ilaç kullanıyorum . Doktorum heran gelişimi dura bilir söyledi bana. Çok korkuyorum
Berrin123 [silindi] kese oluşana kadar vakit var demişti bana doktorum adet tarihime 2 gün kala iğneye başladım. Doğuma kadar da gidecek
ballicoreklerim [silindi] yok cok şükür Doğuma kadar kullanacağım bi iğne Yok benim dediğim gibi düsük düzeyde
[silindi] ballicoreklerim sadece ilaç verdi o kadar ama uzun zamandır kullanmadim dalagima pıhtı atmıştı hamile kalmadan çok Once
[silindi] Aykam123 rabbim yardımcımız olsun Allahın izniyle sağ salim kucağımiza alalım üzülmeyin dua edelim