KatipAnne
Arkadaşlar 38+2 yim. Özel belgemde baskı var çıkacak gibi ağrıyor. Bi yandan iş yapıyorum temizlik eğil kalk falan ondan mı oldu bilmiyorum. Tuvalettede zaten afedersiniz peçetetle silerken sanki büyük bir taş gelmiş oraya yerleşmiş gibi şişlik hissediyorum. Doğum yakın ondan mı acaba. Sizlerde de böyle miydi bu günlerde.