Znmth Hanımlar idrarda enfeksiyondan dolayı üç gündür ateşleniyorum antbiyotik attığım zamanda istifra ediyorum var mı hiç benim gbi ağır geçiren korkuyorum bebeğime bişey olacak diye doğru dürüst bişey de yiyemiyorum