Esraaydn21 benim bir ara carpintim oluyordu doktor sadece nabzın 100 u geçerse o civarda seyrederse kardiyologa yonlendiririm demişti onun dışında rutin bı seyoldugunu düşünmüyorum o cihazı da herkese takmiyorlar ki bı şüphesi varsa neyse de yoksa gereksiz yere yaptırmış olursunuz