Elif_12 oluyor canım . 4 kademeli yükseklik ayarı var . Önünde ki parmaklığı inip kalkıyor . İstersen tamamen kaldırıyorsun . 900 tl aldım . Heynere göre pahalı ama ben görmeden almak istemedim . Birde heynerin nevresimleri köyü görünüyordu resimde . Ben bunu mağazada görüp beğenince aldım . Meltem mobilyayada da vardı aynı tarz. O da güzel di ama 1400 tl di . O kadar vermek istemedim