Akbulut H53 park yatak aldım daha uzun süre kullanmak ve kolay katlanıp taşınabilir olduğu için örneğin memlekete gittiğimizde rahatça götürebilmek için
Aynur56 H53 https://eksiup.com/p/jx1957049myo park beşik aldık biz daha kullanışlı diye ilerde kendi evime geçtiğim zaman çocuk odası yapmayı düşünüyorum o yüzden ahşap yatak falan almak istemedim bu beni 2 3 yıl idare edebilir ve ikinci çocuk da nasip olursa kaldırıp onda da kullanmayı düşünüyorum. Anne yani beşik de alcam ilk zamanlar kullanmak için ana kucagimda var yeterli diye düşünüyorum ilk zamanlar için
Esmanr92 H53 park yatak kullanışlı geliyor biz ondan araştırıyoruz bakalım ama hangi markayı alsak bilemedik e bebektekiler de güzel
Prettymomy Bana görümcem park yatak vericek, o yüzden ben ilk zamanlar için yanıma sepet beşik alıcam, büyüyünce park yatağa geçerim diye düşünüyorum. Ha böyle bir imkanım olmasaydı tek bişeye bağlı kalsaydım tercihimi park yataktan yana kullanırdım
Badevehande Park yatak çok yüksek ilk aylar bebeğiniz memeden ayrılmayacak daha pratik Engin birşey tavsiye ederim youtubeda newborn 24 hours routine videoları izleyin anneyle bitişik yaşıyor bebekler
SevdaLinkaaa Ben anne yanı aldım. Park yataklar bana çok kaba geliyor ama herkesin evi,düzeni,beklentisi farklıdır .🌸