Burcu2389 canim benim ilk gebeligimde kizimin gecesi gunduzu yoktu ayakta uzandigim zaman hic farketmezdi karnim bole nasil desem tobe tobe carpilmis gibi yamuk yumuk olurdu 😂yolda yururken bile ayni sekil utanirdim artik onumu hep kapatirdim ama bu hamileligim cok farkli hareket konusunda cok uyusuk bi sipam var babasi kilikli diorum artik😄 2 3 sakin takilir pit pit kasikta sadece sonra biraz sahlanir oda idare edecek kadar yani hic ole karnimda abarti bi sallanma gümleme olmuyo normal iste ..her bebek farkli oluyo onlarda anne karninda diye bebek gibi dusunmuyoruz.. bazen kimisi cok sakin oluyo kimisi ise cok cilgin😆😆