Betul3535 benim akıntım bu zamana kadar hep koyu beyaz kıvamlı oldu bu haftalarda artış oldu tabiki ona normal diyor doktorum ama bu bildiğin renksiz su şeklinde o yüzden anlamadım ne olduğunu. Doktorum hemen istirahate başla progestanı fitil olarak kullan bekleyelim biraz tekrarlarsa ve kasılmalar eşlik ederse hemen gel dedi. Şimdilik panik olmadan takipteyiz. Zaten düşük riskiyle başladık diyabetle devam ediyoruz erken doğum riskine döndük. Rabbim zamanında kucağımıza almayı nasip etsin. Senin süreklimi su şeklinde akıntın oluyordu. Bence sende doktorun dediklerini takip et. Kasılma olursa hemen doktora git.