Mucizem16 Dorukta reşat şaya ya gitmeyi düşünüyorm . İlk gebeliğimde 5 aylık kalbi durmuştu. Şuan yine hamileyim. Reşat bey riskli gebelikte iyimidir acaba. Bu sefer bebeğimi kucağıma almayı istiyorm. Doktor çok önemli şuan benm için