Kizlar psikolojik olarak moral desteyinize cok ihtiyacim var😔33 haftalik hamileyim,dugunumuz 27.07.2017de oldu,kayinvalidemlerle oturuyorduk,dugunden 2 ay sonra kayinvalidem gonderdi beni babam evine,ben artik hamileydim.1 ay sonrada bosanma dilekcesi verdi kocam. Hamileliyimi babam evinde geciriyorum anliyicaginiz.Yuzde 100 bosanicaz bunu artik anladim,ama moralim cok kotu,bebegi nasil buyutucem,yalniz anne olmak nasil bisey...Hayat beni cok korkutuyor..Kendim 25yasindayim,calisan kadinim,simdilik annelik iznine ciktim artik..Moral verin lutfen