Nurcan290 Selam kızlar bana yardımcı olun lütfen bugün devlet hastanesinde acil bölümünde beta için kan aldırsam bakarlarmı bana ne demeliyim ilk defa beta için gidecem napıcağımı bilemiyorum
ipekveannesi Nurcan290 direk gittin mi azarlayıp kadın doğuma git diyorlar çok karnım ağrıyor yada kasıklarım ağrıyor de günüm geçti ama adet sancısı mı emin olamıyorum de kan testi yaparlar
Mavilianne Nurcan290 Ben gece 1’de gitmiştim test yaptım pozitif çıktı kan vermek istiyorum demiştim 🙉😂
belinay13 gununuz gectiyse gunum gecti beta hcg baktiricam kadin doguma sira yok gibilerinden konusursan bakiyorlar ama biraz kıl oluyolar bu konuda kadin doguma gidin acil bakmio falan diolar bisiler uydurursan bakarlar 🥰
Afra34 Acilin hafta sonuyla ilgisi yok içiniz rahat olsun bakarlar bende acilde öğrendim kasık ağrısı ile gittim evli olduğunu öğrenince kendisi soruyor gebelik var mı diye sormasa bile siz söyleyin gebelik içinde kan vermek istiyorum deyin idrar da istedi benden. İnşallah hayırlı sonuçlar alırsınız 🤲🏻🤗😍
Deletedmom0810 Hiç bir sorun yaratmadan bakıyorlar neden bakmasınlar ki acile gidip gebelik şüphem var öğrenmek için geldim diyeceksin zaten yardımcı oluyorlar ben kaç kere haftasonu gidip verdim bi kere bile sorun çıkartmadılar
Nurcan290 @Afra34 amin insallah valla ilk defa gidecem bide eşimde benle olucak ne diyeceğimi bilemedim 😍
Aysenusta Bende acile gitmiştim öğrenmek için o kadar sıra bekledim bide burası aciliyeti olan hastalar için kadın doğuma gidin bakamayız dediler gönderdiler.🙄doktorun da iyisine denk gelmek lazım
Nuur2001 Bende acil giriş yapıp öğrenmiştim doktora da dişim için antibiyotik verdi dişçim ama günüm geçti kullanmak istemiyorum hamile olabilirim dedim hemen kan testi ve idrar testi yapmıştı bana. Arkadaşların da dediği gibi doktorun da iyisine denk gelmeniz gerekiyor
Nurcan290 Nuur2001 insallah bende iyisine denk gelirim zaten bende 20 lik diş çıkartıyorum çok ağrım var Onur’da bahane ederim
Emineyunus_kurt Nurcan290 bence deki migdem bulaniyo bas donmem var regl gunumde gcti ilac icemedim de doktor zaten direk sana kan aldirir yoksa dedikleri gbi sknti yapabilirler