Miskokulu18 32+4 günlük hamileyim Ama artık ayakta duramıyorum ayağa kalktığım an karnım sertleşiyor biraz ayakta kalıp yürüsem karnım rahatsız oluyor aşağı baskı yapıyor gibi oluyor hemen oturmak istiyorum Yattığım da da öyle yatınca da karnım genelde sert oluyor kafam yüksek olup sırt üstü yatınca rahat ediyorum Benim gibi olan var mı Erken Doğum riskim yok dedi daha 3 gün önce doktor Evden çıkasım gelmiyor bu yüzden
defne55 Miskokulu18 baskı yapması normal benimde baskı yapıyor 33 hafta olduk ama sertleşme şöyle eğer sertleşip elini sürdüğün zaman veya 5 6 saniye sonra kayboluyorsa bisey yok normal benimkide öyle oluyor ama sertleşip orda kalıyorsa kasılma olabilir belki
Htczmra Miskokulu18 canım 35 haftaligim ayağa kalkınca değil ama sağa veya sola yatınca kasiliyr karnım bı aydır bu şekilde ben acile de gittim bu kasilmalarda nst dede çıktı doktor muayene etti erken doğum riski yok ddi bana
Senayerva Miskokulu18 canım git hastaneye nst bağlat kasılmaların çıkabilir ben aynı öyleydim sancılarım tavan çıktı nstde
Senayerva Miskokulu18 canım git hastaneye nst bağlat kasılmaların çıkabilir ben aynı öyleydim sancılarım tavan çıktı nstde
Miskokulu18 defne55 Ayaktayken karnım otururkenki gibi yumuşak olmuyor Ayağa kalkar kalkmaz geriliyor karnım sanki
Miskokulu18 Senayerva 3 gün önce girdim 20 lerde çıkıyo doktor normal artık bunlar dedi Ama ben günlük yaşantıma dönemiyorum Bi yere gitmek istemiyorum Sürekli ayaklarımı uzatıp oturuyorum
Glrtgba Miskokulu18 bende 33haftalık oldum sadece sabhaları oluyor o bende ayakta duramıyorum neden acabaa😭
Bserappp Miskokulu18 o yüzden o olabilir bende öyleyim aynı şeyi bende yaşıyorum :) 30+ haftalığım 2 ayda 6 kilo birden aldım Bi anda büyüdüm o yüzden diye tahmin ediyorum
gulsah_765 Miskokulu18 Ben de 32+6 yım aynı durumu yaşıyorum otururken sıkıntı yok. Ayağa kalkınca kaskatı oluyor 3 gün önce nst de yaptırdım doktor iyi bi sıkıntı yok dedi. Yürürken idare ediliyor da sadece ayakta dururken bi süre sonra dayanamıyorum.