Sumecee Sabah 7 de belimde büyük tuvalet yapma ihtiyacı ile uyandım azar azar yaptım bir türlü yatırmadı sancı doktora gittik ne açılma var ne de nst de sancı çıkmadı,doktor sen Doğum yapamazsın dedi çatı muayenesinde çok zorlandım,Doğum başlaması böyle mi oluyor hala 5 dk da bir girip 10 saniye sonra geri gidiyor
3bebe1anne_2021 Sumecee düzenli ise ağrılarınız doğum ağrısına benziyo birde bu süre giderek azalacak yani 5 dk da bir gelen ağrılar 4 dk ya 3 dk düşüp ağrılar siddetlenecek. nasıl doğum.degil anlamadım . bir daha gidin bence zamanınız da gelmiş
Sumecee 3bebe1anne_2021 yani ben de anlamadım açılma yok dedi kendimi çok kastığın için pek anlayamadım dedi hafif sancı gözüküyor dedi şiddetli değil sancılar dedi
3bebe1anne_2021 Sumecee biraz yürüyün ılık duş falan alın biraz rahatlatır duruma göre gidersiniz tekrar ama bana da mantıksız geldi doguramazsin falan demesi o zaman sezeryan günü falan vermesi gerekirdi . normal olmayacaksa ona göre .