Tugcem92 Kızlarrr 11+2 deyiz. Doktor cinsiyeti gördüğünü fakat haftaya 2li tarama yapıp kesin olarak bildirceğini söyledi. Nolurrrr bi bakın sizce nedir?? Bu kadar erken görmesi aklıma erkek oldugunu getiriyor. Sizlerden de fikir istiyorum :)))) https://eksiup.com/p/34194903w3ta
Hazla7575 Tugcem92 merhaba kızlar bende pazartesi 11 haftalık olcam çok heyecanlıyım acaba benmde belli olurmu 🤗
Mgtl Bende senden 1 hafta sonra gittiğim de gösterdi kendini kız dedi ama netlesmedi henüz seninki de bir bakıyorum erkek gibi bir bakıyorum kız gibi ay ilk defa bilemedim 😂🤰
Esesen Tugcem92 ben de kız çok istiyordum ama sonradan oğluma da çok sevgi besledim zamanla alışıyor insan😊 erkekse de hiç burkulmasın için şükğr vermiş rabbim😊 zamanla ona da öyle ısınıyor insan
Sermec shrbrk https://eksiup.com/p/q8190648xgtn canım sence benım kı neye benziyor o zamanlar 12+3 tüm 🙂
shrbrk Sermec erkek durusu bacaklari. bende tam bilmiyorum ki. benim 11haftalikken çıkıntı yoktu kiz dedi.13te iken başka doktorun ultrasonu bacaklar yukarı doğruydu. 14te erkek gorduk.😊
Sermec shrbrk doktor erkege benziyor dedı bakalım 3 hafta sonra tekrardan cagırdı o zaman tam net bellı olur heralde 🤗