Roje canım ben 6 ay önce bir düşüğüm oldu 7 haftalıkken kalbı durdu ama ben 9.haftada anladım evet dedıgın gıbı belırtıler azalmıştı ama şöyle bir sey var ben su an 13+3 haftalık hamıleyım ve 3 haftadır neredeyse belırtım yok hatta ben dedım kı belırtım gıttı yıne kalbı durdu dedim 1 hafta önce ultrasona girerken dedim doktor bana kalbı durmuş diyecek dedim cünkü ne bulantı ne göğüs agrısı ne bel agrısı ne kasık agrısı hic bırı yoktu ama bır baktım bebiş ayak hareketleri yapıyor anladım kı genelde 10. Haftadan sonra belırtıler cok cok azalıyor korkma her sey yolundadır agrın kanaman yoksa bır sey olmamıştır inşallah 🙏